czwartek, 27 września 2012

UFO nad poligonem w Nadarzycach

Dziwie się, że osoba która pisała o próbach rozmowy z Wyższym dowództwem lotnictwa, a chodzi mi tu o dziennikarza z gazety poznańskiej nie wspomniał o jednynym najważniejszym fakcie. Wszyscy w Nadarzycach wiedzą (nie wiadomo z jakiego źrodła - prawdopodobnie od tutejszych cywilnych wojskowych), że z lotniska wojskowego w Miroslawcu w kilkanaście minut po lokalizacji obiektu-zjawiska z bazy wystartowaly 2 w pełni uzbrojone SU-22. Najdziwniejsze jest to, że w momencie zbliżenia się do obiektu piloci samolotów zupełnie stracili kontakt z wieżą i pomiędzy sobą. Nie jestem pewny co do prawdziwości tych relacji, ale jedno jest pewne. Coś wisiało nad Nadarzycami. Było duże i faktycznie przypominało jakiś obiekt latający. Jednak wielu świadków i tutejszych mieszkańców podchodzi do tego zjawiska bardzo sceptycznie... Mnie osobiście w dniu tego zjawiskanie było w tych rejonach i nie wiem jak to coś wygladalo. Ale wiele słyszałem....i szczerze mówiac to na pewno nie byly jakieś reflektory, wesołe miasteczko, czy latający cyrk :-)) Ja wierzę.
===Tomy===
Ten artykuł został napisany przez mojego kolegę mieszkającego w Sypnieiwe polozonym 5km od Nadarzyc Bardzo dziekuję Ci Tomy za te informacje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz